Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska - Opracowanie aktualizacji studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym oraz niezbędnymi załącznikami, w celu zamiany zadania w projekcie pn.: „Systemy gospodarowania wodami opadowymi na terenach miejskich – Miasto Gdańsk – etap III”.

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: RODO
Data zamieszczenia: 30-06-23
Sygnatura zamówienia: 138/BZP-PU.511.133.2023/AF
Rodzaj zamówienia: Usługa
Osoby do kontaktu: Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Monika Świątkowska, Pion Projektów Liniowych, adres e-mail: monika.swiatkowska@gdansk.gda.pl; Aleksandra Falk, Biuro Zamówień Publicznych, adres e-mail: aleksandra.falk@gdansk.gda.pl

Wyszukiwanie zamówień publicznych