Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska - Opracowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia dla zadania pn. „Budowa nabrzeża Wyspy Stogi”.

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: RODO
Data zamieszczenia: 19-10-20
Sygnatura zamówienia: 217/BZP-PU.511.198.2020/MN
Rodzaj zamówienia: Usługa
Osoby do kontaktu: Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Marta Dudzińska, Zespół ds. Zadań Hydrotechnicznych, adres e-mail: marta.dudzinska@gdansk.gda.pl; Magdalena Nawrot, Biuro Zamówień Publicznych, adres e-mail: magdalena.nawrot@gdansk.gda.pl

Wyszukiwanie zamówień publicznych