Została zakończona realizacja zadania związanego z wymianą nawierzchni na placu zabaw wraz z odwodnieniem terenu przy Szkole Podstawowej Nr 12 w Gdańsku, ul. Człuchowska 6.
W ramach robót instalacyjnych wykonano następujące prace:
1) prace związane z wymianą nawierzchni obejmujące:
a) rozbiórkę istniejącej nawierzchni
b) roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami
c) wywóz gruzu, płytek i ziemi na legalne składowisko odpadów
d) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża
e) warstwę wzmacniającą grunt
f) podsypkę piaskową i podbudowę z kruszyw łamanych
g) syntetyczną nawierzchnię z 2 warstw granulatów
h) ręczne plantowanie powierzchni gruntu
2) prace związane z wymianą odwodnienia obejmujące:
a) demontaż odwodnienia liniowego
b) utylizację istniejącego odwodnienia
c) wykonanie wykopów pod nowe odwodnienie liniowe
d) podbudowę z kruszywa
e) montaż nowego odwodnienia liniowego
f) podbudowę betonowa bez dylatacji
g) zasypywanie wykopów liniowych
h) montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych
i) montaż skrzynek odwodnieniowych
j) wykonanie podejść (kanały z rur PCV)
k) włączenie przykanalików do studni
Wykonawca: DROGMEL
Termin realizacji: wrzesień – październik 2018 r.
Koszt inwestycji: ok. 350 tys. zł
Mapa poglądowa
Widok po za kończeniu realizacja zadania
Aktualizacja 29.08.2018
Aktualnie w ramach zadania prowadzone są prace wykończeniowe oraz porządkowe terenu.
Aktualizacja 24.07.2018
W ramach zleconego zadania wykonywane są prace ziemne. Wykonany został ciąg pieszy z kostki brukowej. Na terenie placu zabaw wykonano podsypkę pod montaż bezpiecznej nawierzchni oraz położono krawężniki. Trwa przygotowanie prac związanych z odwodnieniem terenu.
Aktualizacja 18.06.2018
13.06.2018 podpisana została umowa na realizację przedmiotowego zadania z firmą DROGMEL Krzysztof Krauz z Gdańska. Na realizację zadania wykonawca ma czas do sierpnia bieżącego roku.