Zakończyliśmy realizację zadania polegające na budowie i remoncie chodników w Osowej w ramach Budżetu Obywatelskiego 2019.
Złożony wniosek przewidywał DEPTAK przy SP 81: nowa nawierzchnia na całym deptaku wraz ze schodami od strony ul. Korsarza (z wyłączeniem części centralnej - realizacja w ramach poprzedniej edycji BO - użycie tego samego materiału + kostka fluorescencyjna); SPACEROWA: nowy chodnik od ronda do Stacji Oktan - umożliwi to zrealizowanie przystanku autobusowego; BERENIKI 61-95-79: nowy chodnik wraz z uporządkowaniem zieleni w pasie drogowym; PROMETEUSZA – JUNONY: nowy chodnik zapewniający dojście na przystanek autobusowy i realizacja zatoczki autobusowej wraz z brakującym przejściem dla pieszych (przejścia dookoła ronda).
Wykonawca: Witold Cygert Firma Usługowo - Budowlana
Termin realizacji: czerwiec-listopad 2020 r.
Koszt inwestycji: 160 tys. złotych
Widok po zakończeniu prac:
Aktualizacja, 23.10.2020 r.
Na ul. Bereniki trwają prace związane z układaniem nowych płyt chodnikowych i krawężników.
Prace prowadzone są także na deptaku na ul. Siedleckiego
Aktualizacja, 6.07.2020 r.
Umowę na realizację zadania na ul. Bereniki i Spacerowej poddpisano z Firmą Usługowo-Budowlaną Witold Cygiert. Koszt prac to 160 tys. złotych. Prace zakończą się do końca listopada 2020 r.
Aktualizacja, 13.05.2020 r.
13 maja poznaliśmy oferty w przetargu na realizację zadania. Inwestycję podzielono na dwie części. Pierwsza z nich dotyczy ul. Siedleckiego i ul. Bereniki. Na tę część zarezerwowano w budżecie ponad 260 tys. złotych. Wpłynęło 12 ofert, z których najniższa opiewa na 139 tys. złotych. Druga część dotyczy ul. Spacerowej i ul. Zeusa. Tu także wpłynęło 12 ofert, z których najniższa wynosi 160 tys. złotych. W budżecie zarezerwowano niemal 328 tys. złotych. Oferty są obecnie analizowane.
Aktualizacja, 22.04.2020 r.
Ogłoszono przetarg na realizację zadania. Przetarg obejmuje wszystkie części inwestycji. Termin realizacji określono na 5 miesięcy od daty podpisania umowy.
Aktualizacja 18.10.2019 r.
Trwają prace nad sporządzeniem dokumentacji projektowej dla przedmiotowego zadania. Projekt, zgodnie z podpisaną 10 lipca 2019 r. umową, opracowuje firma MG Invent Mariusz Gruchała z Gdańska, która na sporządzenie dokumentacji ma czas do grudnia 2019 r. Jej koszt wyniesie ponad 27 tysięcy złotych.